Η μέση ηλικία κατά την οποία οι γυναίκες υποβάλλονται σε αισθητικές επεμβάσεις είναι μόλις 39 ετών – κάτω από τα 42 που ήταν πριν από τρία χρόνια.

Ενώ η λιποαναρρόφηση, η κοιλιοπλαστική, το λίφτινγκ προσώπου και το Botox συνδέονται γενικά με ανθρώπους που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα σημάδια της γήρατος ο διάσημος πλαστικός χειρουργός Δρ Julian De Silva λέει ότι πλέον προχωρούν σε αισθητικές επεμβάσεις πολλές φορές γυναίκες που δεν έχουν φτάσει καν στη μέση ηλικία.

Εν τω μεταξύ, για τους άνδρες, η μέση ηλικία που προσφεύγουν σε αισθητικές επεμβάσεις έχει πέσει από τα 47 στα 45 χρόνια, ηλικία που το λεξικό της Οξφόρδης ορίζει ως την αρχή της μέσης ηλικίας.

Οι ισχυρισμοί το χειρουργού δεν είναι αβάσιμοι, καθώς επανεξέτασε χιλιάδες αρχεία ασθενών τα τελευταία πέντε χρόνια και δήλωσε ότι είναι ζωτικής σημασίας για τους ασθενείς να υποβληθούν σε προσεκτική εξέταση προτού χειρουργηθούν.

Όπως υποστήριξε, η κουλτούρα του Instagram και των επεξεργασμένων selfies ήταν εν μέρει υπεύθυνη για την αύξηση των ανθρώπων που επιλέγουν να υποβληθούν σε κάποια αισθητική επέμβαση, αλλά επέμεινε ότι πολλοί νέοι άνθρωποι το σκέφτονται προσεκτικά προτού πάρουν την απόφαση.

«Έχουν κάνει την έρευνά τους και έχουν πάρει μια θετική απόφαση να βελτιώσουν την εμφάνισή τους. Μπορούν να βλέπουν μια στραβή μύτη, τους κύκλους στα μάτια, τα λεπτά χείλη ή το αδύναμο πηγούνι ως ένα εμπόδιο στην αποδοχή από τους γύρω τους και θέλουν να κάνουν μια θετική αλλαγή ζωής».

Ο γιατρός, ο οποίος διαχειρίζεται το Κέντρο Προηγμένων Αισθητικών Επεμβάσεων Προσώπου και Πλαστικής Χειρουργικής στο Χάμερσμιθ του Λονδίνου, δήλωσε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν μεγαλύτερη προβολή σε όσους έχουν υποβληθεί σε αισθητικές επεμβάσεις. «Ο κόσμος επίσης ξεχωρίζει περιπτώσεις πολύ υψηλού προφίλ, όπου ένα σχετικά νέο, γνωστό πρόσωπο έχει βελτιώσει την εμφάνισή του μέσω της αισθητικής χειρουργικής», συμπλήρωσε.

Μια ανασκόπηση των αισθητικών επεμβάσεων στην Αγγλία από τον καθηγητή Sir Bruce Keogh το 2013 διαπίστωσε ότι ο κλάδος θέσπισε αυστηρότερους κανόνες, όπως απαγόρευση των προσφορών δύο σε ένα, την επιβολή μιας περιόδου για να ξανασκεφτούν οι ασθενείς τη διαδικασία προτού υποβληθούν σε χειρουργική επέμβαση και τη δημιουργία κανόνων για τη διαφήμιση αισθητικών επεμβάσεων.