Ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο του αδυνατίσματος, οι Weight Watchers, αποφάσισαν να κάνουν rebranding στην εταιρεία και να πορευτούν με νέο όνομα: «WW».

Η εταιρεία αδυνατίσματος φαίνεται ότι αλλάζει κατεύθυνση για να συμβαδίσει με τις τάσεις τις εποχής και να εστιάσει λιγότερο στην απώλεια βάρους και περισσότερο στη γενική υγεία. Το νέο μότο της είναι «Ευεξία που λειτουργεί».

Ανακοινώνοντας το νέο όνομα στο Instagram, η εταιρεία δήλωσε: «Η αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε υγιείς συνήθειες για την πραγματική ζωή – για όλους. Θα είμαστε πάντα ο παγκόσμιος ηγέτης στην απώλεια βάρους. Τώρα καλωσορίζουμε όσους θέλουν να είναι πιο υγιείς: να τρώνε καλύτερα, να κινούνται περισσότερο, να αναπτύσσουν μια θετική νοοτροπία … ή όλα τα παραπάνω! Γι’ αυτό μετακινούμαστε από τους Weight Watchers στο WW, για να αντανακλά ότι γινόμαστε εταίροι του κόσμου στην ευεξία. Και θα ξεκινήσουμε σύντομα συναρπαστικά εργαλεία, ανταμοιβές και εμπειρίες, για να πραγματοποιήσουμε αυτήν την υπόσχεση».

Η αλλαγή έρχεται σε μια εποχή που το κίνημα κατά της αυστηρής δίαιτας κερδίζει δυναμική. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι μόνο ο αριθμός στη ζυγαριά δεν είναι απαραίτητα ένας δείκτης υγείας και το πόσο ζυγίζουμε δεν αντικατοπτρίζει την αξία μας. Αυτό είναι ένα μήνυμα που υποστηρίζουν τόσο οι εκπρόσωποι του fitness όσο και του body positivity.

Πόσο θα αλλάξει το πρόγραμμα των Weight Watchers, ωστόσο, παραμένει υπό συζήτηση. Η εταιρεία εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην παρακολούθηση της πρόσληψης τροφής, με διαφορετικά τρόφιμα που αξίζουν διαφορετικούς «πόντους». Η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί πλέον φωτογραφίες «πριν και μετά» στις διαφημίσεις της, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι ένα ταξίδι, όχι ένας προορισμός.

Οι Weight Watchers έχουν πληγεί τους τελευταίους μήνες – νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για παροχή βοήθειας σε όλους τους εφήβους ηλικίας 13 έως 17 ετών στις ΗΠΑ. Εντούτοις, επικρίθηκε για διάφορους λόγους – ορισμένοι εμπειρογνώμονες επεσήμαναν ότι οι ελεύθερες υπηρεσίες απώλειας βάρους δεν είναι γενικά καλές, τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα τείνουν να είναι κακά, μπορεί να ενθαρρύνουν τους εφήβους να εμμείνουν στη δίαιτα και μια καλύτερη στρατηγική θα ήταν η αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών ζητημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας έφηβος στο σπίτι, κάτι που έχει οδηγήσει σε κρίση παχυσαρκίας.

Παρά τις επικρίσεις, μια από τους πιο ένθερμες υποστηρίκτριες των Weight Watchers είναι η διάσημη οικοδέσποινα talk show, Oprah Winfrey. Η Winfrey επένδυσε στην εταιρεία το 2015, όταν τα κεφάλαιά της είχαν συρρικνωθεί – έκτοτε, η αξία των Weight Watchers αυξήθηκε κατά 400%.