Τα ντόνατς της Krispy Κreme ήταν μόνο η αρχή: αθλητικές ομάδες, κυβερνήτες πολιτειών και αλυσίδες λιανικής κάνουν ό,τι προσφορά σκεφτούν για να πείσουν όσους αμερικανούς δεν έχουν εμβολιαστεί κατά της Covid-19 να εμβολιαστούν.

Δύο δωρεάν εισιτήρια για ένα μελλοντικό παιχνίδι των Atlanta Braves μαζί με κάθε εμβολιασμό χάρισε η ομάδα μπέιζμπολ της Ατλάντα το περασμένο Σαββατοκύριακο – η προσφορά ήταν για όλους τους οπαδούς της ομάδας ηλικίας 16 ετών και άνω.

Αλλά και οι Milwaukee Bucks του Γιάννη Αντετοκούνμπο συνεργάστηκε με το τμήμα υγείας της πόλης για να προσφέρει εμβολιασμούς κατά της Covid-19 σε όλους τους οπαδούς που πηγαίνουν να τους δουν να παίζουν στο γήπεδο Fiserv Forum. Οι πρώτες δόσεις του εμβολίου της Pfizer ήταν διαθέσιμες ένα κινητό κέντρου εμβολιασμού, σε έναν αγώνα που έγινε στις 25 Απριλίου.

Στο Νιου Τζέρσεϋ, το γραφείο του κυβερνήτη, το τμήμα Υγείας της πολιτείας και η τοπική Ένωση Ζυθοποιών δημιούργησαν το πρόγραμμα «Shot and a Beer»: Κάθε κάτοικος του Τζέρσεϋ ηλικίας 21 ετών και άνω που λαμβάνει την πρώτη δόση εμβολίου κατά της Covid-19 τον Μάιο μπορεί να παρουσιάσει την κάρτα το εμβολίου του σε ένα συνεργαζόμενο με το πρόγραμμα κατάστημα για μια δωρεάν μπύρα.

Στη Δυτική Βιρτζίνια πάλι, ο κυβερνήτης Jim Justice ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι η πολιτεία θα δώσει ομόλογα αποταμίευσης ύψους 100 δολαρίων στους κατοίκους ηλικίας 16 έως 35 ετών που θα εμβολιαστούν. Μια εβδομάδα αργότερα, ο κυβερνήτης δήλωσε ότι υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες στη διάθεση των ομολόγων, αλλά σκοπεύει να προσφέρει άλλα οικονομικά κίνητρα, όπως ένα ασημένιο δολάριο ή κάποια δωροκάρτα αξίας 100 δολαρίων.

Όμως και η αλυσίδα φαρμακευτικών προϊόντων και καλλυντικών Target ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει κουπόνια αξίας 5 δολαρίων σε πελάτες που έκαναν εμβόλιο σε όλα τα καταστήματά της στις ΗΠΑ.

Οι αλυσίδες λιανικής παρέχουν επίσης κίνητρα στους εργαζόμενους: τα McDonald’s, Trader Joe’s, Chobani και Petco προσφέρουν στους εργαζόμενους άδεια, αλλά και μετρητά για να εμβολιαστούν. Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Kroger παρέχει στους υπαλλήλους 100 δολάρια πίστωση στο κατάστημα συν μια εφάπαξ πληρωμή 100 δολαρίων σε μετρητά και η ανταγωνίστριά της Publix μια δωροκάρτα 125 δολαρίων.

Από την πλευρά τους, το κατάστημα πώλησης μαριχουάνας Greenhouse στο Μίσιγκαν θα δίνει σε άτομα άνω των 21 ετών με απόδειξη εμβολιασμού ένα δωρεάν τσιγάρο μαριχουάνας: «Όλοι ελπίζουμε ότι το εμβόλιο κατά της Covid-19 είναι η αρχή του τέλους για αυτήν την πανδημία που έχει επηρεάσει τόσο πολύ τους γείτονές μας, τις κοινότητές μας και το έθνος μας. Εάν επιλέξετε να κάνετε το εμβόλιο (υποστηρίζουμε πάντα την ελευθερία επιλογής), αυτός είναι ο τρόπος μας για να πούμε “ευχαριστώ” που βοηθήσατε να τερματίσουμε αυτήν την πανδημία και να μας επαναφέρετε στην κανονικότητα».