Η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας (ΕΕΜ), στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για ενημέρωση, πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού δημιούργησε ένα νέο σποτ με τίτλο «Όταν άκουσες τα νέα», το οποίο άρχισε ήδη να προβάλλεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ως κοινωνικό μήνυμα, μετά από πρόσφατη απόφαση του ΕΣΡ.

Το concept του σποτ βασίζεται στη μεγάλη αλήθεια των γυναικών ότι το μυαλό τους πηγαίνει πολύ εύκολα στο κακό, παρ’ όλα αυτά όμως, δεν κάνουν τίποτα για να το προλάβουν.

Μ’ έναν απρόσμενο και συγκινητικό τρόπο, το μήνυμα συμβάλλει στην αφύπνιση των γυναικών και ειδικά εκείνων άνω των 40 χρόνων, ώστε να ενστερνισθούν την ανάγκη της πρόληψης και να αντιληφθούν τη σημασία της απαραίτητης εξέτασης από ειδικό μαστολόγο. Η δημιουργία του σποτ είναι αφιλοκερδής προσφορά προς την ΕΕΜ της διαφημιστικής Εταιρείας Bold Ogilvy.

Δείτε το video

Η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας τονίζει την ανάγκη ευρύτερης ενημέρωσης των γυναικών για την αξία της πρόληψης και ότι το παρατεταμένο στρες μιας γυναίκας «υποθάλπει» την εμφάνιση καρκίνου του μαστού.

Όσον αφορά τον καρκίνο του μαστού, δεν υπάρχουν ομάδες γυναικών χαμηλού κινδύνου. Όλες οι γυναίκες βρίσκονται τουλάχιστον στο μέσο επίπεδο κινδύνου, ενώ ορισμένες λόγω ιστορικού και τρόπου ζωής κινδυνεύουν περισσότερο να προσβληθούν από την ασθένεια.

Ο κίνδυνος από την ασθένεια διπλασιάζεται αν έχουμε έναν συγγενή πρώτου βαθμού που έχει νοσήσει από αυτήν, ωστόσο το 75% των περιστατικών καρκίνου του μαστού αφορά γυναίκες που βρίσκονται στο μέσο επίπεδο κινδύνου, δηλαδή χωρίς οικογενειακό ιατρικό ιστορικό. Δηλαδή, τα ¾ των περιστατικών αφορούν όλες τις γυναίκες.

Η ασθένεια μπορεί να «χτυπήσει» οποιαδήποτε ηλικία. Οι γυναίκες κάτω των 40 ετών έχουν λίγες πιθανότητες να νοσήσουν, ενώ ο κίνδυνος αυξάνεται όσο αυξάνεται η ηλικία. Ωστόσο, κάθε όγκος στο στήθος δεν είναι απαραίτητα και καρκίνος. Θα πρέπει όμως να ελεγχθεί – επικοινωνήστε άμεσα με τον γυναικολόγο σας, ο οποίος είναι ειδικός και θα σας συμβουλεύσει για το τι πρέπει να κάνετε.